PVV-vervoersservice op 20 maart 2019

Wilt u op 20 maart PVV stemmen, maar heeft u geen vervoer naar het stemlokaal?

Mail ons en wij regelen vervoer!

pvv busje

PVV Utrecht presenteert de kandidatenlijst Provinciale Statenverkiezingen 2019.

PVV Utrecht presenteert de kandidatenlijst Provinciale Statenverkiezingen 2019.

1. René Dercksen
  2. Elly Broere
  3. Wim Ubaghs
  4. Ferry van der Zant
  5. Henk van Deun
  6. Sjors Nagtegaal
  7. Ad Verdonk
  8. Reindert Daniels
  9. Ron Moes
  10. Kevin Spijker
  11. Gimo Baram
  12. Kenneth Romp
  13. Han IJssennagger

Lijsttrekker René Dercksen:”De PVV is 8 jaar dominant aanwezig in de provinciale staten van Utrecht. Wij agendeerden diverse dossiers: bodemvervuiling Doorn, kavel- en asbestdebacle en ook bij het fiasco van de Uithoflijn speelden wij een prominente rol.

Kader nota juli 2017

Vz

Het gaat goed met de provincie Utrecht. Je kan geen nota of brochure openslaan of het college slaat zich met tromgeroffel op de borst. Het gaat goed met de provincie Utrecht.
Het bevestigt daarmee wat de PVV betreft slechts dat het ronddoolt in een eigen paralel universum, dat het opgesloten zit in de eigen politieke cocon.
Hoezo het gaat goed? Twee media hebben verslag proberen te doen vanuit Kanaleneiland. Ze werden beschimpt, belaagd.

Begroting 2017 Presentatie van René Dercksen

Vz,
Dit is al weer de 6e begroting die ik mag becommentariëren maar veel verandert er al die tijd niet.
GroenLinks is blij met ecoducten zonder damherten, wilde zwijnen en edelherten. De VVD is blij dat de MRB niet wordt verhoogd terwijl in die 6 jaar ze zijn gestegen van 108 miljoen in 2012 naar 118 miljoen in 2016 en dat voor een provincie met weinig provinciale wegen. Per kilometer provinciale weg zijn we nog steeds één van de duurste.

PVV Utrecht presenteert alle autobranden van de afgelopen 2 jaar

Hoewel het niet eenvoudig bleek om de gegevens van de Veiligheidsregio los te krijgen, heeft PVV Utrecht de hand weten te leggen op alle autobranden van de afgelopen twee jaar in de Provincie Utrecht.

Fractievoorzitter René Dercksen:”Natuurlijk zijn niet alle autobranden aangestoken, maar als je de branden op provinciale en snelwegen elimineert én kijkt hoeveel branden er ’s-nachts zijn geweest kom je op een duizelingwekkend aantal.  Met ca. 100 aangestoken autobranden in alleen de stad Utrecht in 2015 zitten we niet ver naast de werkelijkheid”.